CICLOTURISME A SARDENYA

VIATGE CICLOTURISTA A SARDENYA DEL 1 AL 17 D'ABRIL DE 2010
Amb punt de sortida i arribada a Porto Torres i amb les bicis ben carregades fem un vitge per la meitat nord de l'illa de Sardegna.

dijous, 22 d’abril del 2010

15ª ETAPA STINTINO-PORTO TORRES 16-04-10

Distància:38km
Alçada màxima:40m
Alçada mínima: 0m
Desnivell positiu: 135m
Desnivell negatiu: 160m
Temps: 2h15'

Últim dia de pedalar, avui ens vam plantejar una etapa amb pocs kilòmetres per poder arribar d'hora a Porto Torres, anar a buscar els billets del Ferry, comprar quatre coses i estar tranquils. L'etapa és tranquileta...per fi! passem pel complexe industrial de Porto Torres que alhora ho és de Sardenya. Veiem un paisatge que ens recorda al de Tarragona amb xemeneies de refineries, fum i aerogeneradors que a Catalunya nomès ens els posen a les nostres comarques (no n'hi han a Collserola ni al Cap de Creus...) Feta aquesta reflexió arribem a Porto Torres, la roda del darrera em balla per culpa del radi trencat, però la pobre ha aguantat. Anem a l'hotel on ens rep la mestressa amb no gaire simpatia (posa que és un 3* però sembla un hostal cutre i xungo). Porto Torres no té res, però aprofitem per passejar, menjar l'última pasta per dinar i pizza per sopar a més de fer un Mojito de comiat a Sardenya. L'endemà ens hem de llevar a les 4.15am perque ens han dit que els billets els hem de recollir no més tard de les 5 de la matinada i el port està a 3-4km del poble.